miercuri, 29 august 2012

Smilgher


                Textul de mai jos l-am găsit azi, pe un forum motociclistic. Text scris de un tânăr obișnuit, poate băiatul care vă ia comanda la restaurant, poate lucrătorul comercial din magazin, sau cel care vă schimbă uleiul la mașină. Un tânăr care a fost la școală, pe banii mei și ai voștri. Enjoy:

Plec astazi de la munca si merg cu a 1 eram pe un teren de sport es la strada dau a 2 apoi ajunge turometrul la 6-8 mii apoi dau a 3 apoi merg 10 m cu 50 la ora aproximativ sau mai putin apoi se coboara turometrul apoi ajunge la 0 moare motorul dau sa pornesc bujia bvum bum bvum si degeaba... o intorc inapoi pe jos .. cobor la veale dau start sa porneasca degeaba .. desfac carburatorul nimik .. incerc sa o pornesc la vale prin inpingere in viteza a doua in a 3 dar degeaba.. scot buja .. o curat o fac ca nowua cu smilgher o incalzesc bag un burete unde e buja curat bine filetul la bujie degeaba ...ce ar trebui sa mai fac toba scoate fum ca si cum ar da sa porneasca dar motorul nu stiu daca invarte invarte ceva dar nu porneste ce ar putea fi....

Am mai facut o prostie cu o zi inainte am bagat ulei in motor peste nivel adica nu intre minim si max ci mai sus de maxim.. nu vorbesc de uleiul din rez3ervor ci de uleiul din motor unde se ung pinoanele segmentii dintii aia sau cum le ziceti voi...

iar o alta posibilitate mai e ca un prieten are masina fiat now si a facut benzina la aceiasi pompa cu mine apoi ia indicat in compiuterul de bord ca are apa in benzina ear eu am mai9 facut benzina acolo la pompa el nu .. dar am facut benzina mai mult de 20 ori cred si na avut nimik..”

 

 

Un comentariu: